2011. szeptember 28., szerda

Hegedűs Barbara: A rikító rózsaszín „izé”



Miután már másodszorra lopták ki a táskámból a pénztárcámat, benne az összes okmányommal, rájöttem, hogy ez annyira nem vicces. (TB kártyám egyébként azóta sincs.) Ezért másnap bementem az első papírboltba, és megvettem a rózsaszín IZÉt (a design kiválasztásakor a „ha már lúd, legyen kövér” alapelvet követtem, vagyis gondoltam, nem ám stréber feketét veszek, hanem csakis Barbie-baba színűt!) Azóta ebben tartom az irataimat és minden más, nem különösen fontos papírdarabot, amire valójában nincs nagy szükségem, csak nem tudom hova tenni… meg más fontos papírdarabokat, például a barátom cicás rajzát. A módszer eddig bevált, a tolvajoknak egyáltalán nem gyanús a rózsaszín izé (igaz, azóta a pénztárcámra sem pályázott senki).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése