2011. szeptember 18., vasárnap

Király András: Lengyelországi túra


Ez az MKB Veszprém kézilabda csapat NONAMEBOYS szurkolótáborának sálja, amit mint a szurkolótábor tagja szereztem be. Nagy becsben tartom, mert én akkor csatlakoztam, amikor ebből a sálból már kevés volt. A sál megjárta egész Európát, például Görögországot, Dániát, Spanyolországot, Olaszországot és Lengyelországot. Számomra nagy élmény volt, amikor Kielcébe mentünk meccsre, és Krakkóban megálltunk. A krakkóiak látva a piros-fehér-zöld színekre, nagyon barátságosak voltak velünk. Kielcébe érve szintén nagy barátsággal fogadtak az ottani lengyel szurkolók. És itt jött a dilemma: mert ilyenkor szokásos a sálcsere. Hozzám is odajött egy lengyel srác, hogy cseréljük el. Végülis az történt, hogy elmondtam neki, hogy ez nekem nagyon fontos. Végül mégis odaadtam a sálamat. A hazaúton kiderült, hogy még vannak elfekvőben sálak, így pótolni tudtam az elajándékozottat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése