2011. július 25., hétfő

Kocsis Károly: Nem ennek az éghajlati övnek a bicskája

 
Ez már a sokadik bicska, talán ez áll a legmesszebb tőlem. Talán azért mert új, alig egy hónapja vettem. Merthogy ez rugós és ez elromolhat. Van, amit csak ki kell nyitni, és be kell csukni, de ez volt az ócskásnál legolcsóbban elérhető. Hogy ez nem ennek az éghajlati övnek a bicskája, azt csak én sejtem, mert túl vastag a pengéje, és például ezért szalonnát és kenyeret vágni vele nem a legjobb. Pont egy érdekesség, tegnapelőtt egy 12 év forma fiúval beszélgettem, pont ettem ezzel a bicskával, megnézte az enyémet, és kijelentette, hogy ez nem szalonnázó bicska, elővette a sajátját, egy hosszú vékony pengéjű bicskát, mondta is hogy fanyelű, és az rendes, erre a közép-keleti éghajlatra való. Egy olasz nem eszik szalonnát, svédeknél se nagy divat, szóval, ezért náluk valószínűleg más a bicskadivat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése