2011. július 27., szerda

Sramli Krisztina: Napjaim összefoglalója

Határidőnapló – valaki badarságnak és felesleges dolognak tartja az életében, de más nem tudna meglenni nélküle. Ez utóbbi csoportba tartozom én is. Soha nem hiányozhat a válltáskámból a naptáram egy tollal (általában egyfajta tollal írok bele, hogy ne legyen a designja belül sem átláthatatlan). Még nem mozdultam ki nélküle, ez a hétvége az első alkalom. Nem szeretnék ez alatt a pár nap alatt belenézni és látni, mennyi dolog és esemény vár a jövő héten. Ehhez a kis tárgyhoz bármely papírboltban, szupermarketben hozzá lehet jutni. Én általában mindig úgy kapom valakitől ajándékba. Akik ismernek, november, december környékén mindig eszükbe jut, hogy mi is legyen az egyik karácsonyi ajándék.


Mozgás, mobilitás – egy ember mindennapi tevékenységének kiváló összetartója, rendszerezője egy naptár.
Én személy szerint pár év elteltével szívesen nézem vissza elmúlt napjaim színfoltjait. Ez sokszor nem csak nekem nosztalgia, vagy emlék, de másoknak is hasznos lehet, ha nem emlékeznek egy megnyitó, találkozó pontos időpontjára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése