2011. augusztus 19., péntek

Lugosi Zsuzsa: Az övtáska rövid, de velős története



Kisebbik testvérem kezdte a hagyományt. És milyen praktikusnak bizonyult. Nemcsak a pénztárca és a kulcs fér el benne, de egy kisebb parfüm, rágó vagy csoki is kényelmesen belerakható. Körülbelül öt éve minden alkalommal nálam van. Ugyanúgy volt hű társam esküvőn, mint a Zöld Pardonban a számtalan PASO koncerten, amit végigbuliztam. Persze szüleim nem tartják elegánsnak, de én ugyanúgy felveszem magas sarkúhoz és szoknyához, mint a szakadt farmerhez, ami épp rajtam van. Megnyugtató, hogy minden alkalommal, amikor ki akartak rabolni, észrevettem, hogy hozzányúltak. Igazából nemcsak a hétköznapjaim része, hanem inkább az én részem. Nyugtalansággal tölt el, ha nincs rajtam, és jó érzés, ha megnézik a fenekem, azt is megnézik, milyen remek kis Eastpak övtatyóm van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése