2011. augusztus 4., csütörtök

Sej Gábor Leó: Bicska


13 éve vettem egy svájci bicskát, amit azóta a zsebemben hordok. Már ha van rajtam olyan ruha, amin van zseb. A bicskát az akkori élethelyzetemhez képest iszonyú pénzért vettem, de a vásárláskor arra gondoltam, amit egyik barátom szokott volt mondani: „szegény vagyok én ahhoz, hogy olcsó dolgokat vásároljak”. 13 év szolgálat után e személyes tárgyam olyan, mintha új lenne! Mindemellett nem ragaszkodom annyira hozzá, sosem stresszeltem magam azzal, hogy mi lesz velem, ha elveszítem. Ami elég gyakran előfordulhatott volna a 13 év alatt átélt kalandok során. Római katolikusként egy keleti filozofikus gondolatot ajánlok mindenkinek: a tárgyakhoz való ragaszkodás lelki és szellemi problémát okoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése